ארץ החלומות של ג׳ונתן אדלר ואבן קיסר כובשת את IDS טורונטו
2 דקות קריאה
כשג׳ונתן אדלר החל לעבוד על שיתוף הפעולה שלו עם אבן קיסר, שהוצג בתערוכת עיצוב הפנים השנתית (IDS) של טורונטו, הוא אמר: ״מה יכול להיות טוב יותר מאשר להשתמש בחומרים חלומיים ליצירת סביבה חלומית? שום דבר״. ואמנם, כפי שאפשר לראות ב־Dreamland, התוצאה החלומית הצליחה להפתיע את באי התערוכה שרגילים בדרך כלל לפגוש את המשטחים של אבן קיסר בתצורות אחרות.
אדלר, שידוע בעיצובים מעוררי ההשראה והדמיון שלו – הבאים לידי ביטוי בפריטי ריהוט, נוי, טקסטיל, תאורה ועוד – יצר ממשטחי אבן קיסר פנטזיה סוריאליסטית, ״תמונת עננים״ שמימית שהציגה את הרבגוניות של הקוורץ דרך מגוון צבעים וטקסטורות. הוא אתגר את עצמו בעיצוב סביבה רכה באמצעות המשטחים, חומר הקשור לעתים קרובות יותר לקווים ישרים וזוויות חדות. כך, המיצב כלל בין השאר קשת ניאון צבעונית שקיבלה את פני המבקרים, עננים וברקים עשויים ממשטחי אבן קיסר, כמו גם עמודים ניאו־קלאסיים בהשראת עיר הנמל הרומית העתיקה קיסריה, שבסמוך אליה שוכן מפעל החברה.
זו השנה השביעית שבה מתנהלת תוכנית המעצבים השנתית של אבן קיסר, שמאתגרת את הסטטוס קוו של השימוש הצפוי במשטחים על ידי שיתופי פעולה עם מעצבים בעלי שם מרחבי העולם, המציעים את נקודת המבט שלהם על משטחי החברה. שיתופי פעולה הקודמים שהוצגו אף הם מסביב לעולם כללו את טום דיקסון, סטודיו ננדו, חיימה חיון, סנרקיטקצ׳ר ואחרים.
אדלר, שמצטרף לרשימה המובחרת, השיק את המותג שנושא את שמו לאחר שהחליט להתמקד באהבתו הראשונה: כלי חרס. בשנת 1993 רשת בתי הכלבו היוקרתית בארניס רכשה את אוסף הסירים שלו, וחמש שנים לאחר מכן פתח את החנות הראשונה שלו בסוהו בניו יורק. כיום, המותג שנושא את שמו כולל חנויות, פרויקטים למגורים ומסחר בכל העולם, כולם ״שואפים ליצור חללי פנים יוקרתיים המעוצבים ברצינות, אך אינם לוקחים את עצמם יותר מדי ברצינות״.
{{ subtitle }}
{{ i.desc }}
{{ subtitle }}
{{ subtitle }}